lördag 24 augusti 2013

Sömnproblem

Vaknade och behövde gå på toaletten vid 04 imorse och sen kunde jag inte somna om. Hoppas det snart blir bättre. Okej nu på semestern när jag kan gå upp, lägga mig på soffan och somna om efter några timmar, men inte sen när jag ska jobba. Men sen är det ju nästan det enda besväret jag haft under den här graviditeten så ska väl inte klaga.

Idag ska jag i alla fall iväg och dricka kaffe hos en kompis som jag inte träffat sedan början av sommaren. Det ska bli kul :) Sen vet jag inte vad som händer under resten av dagen. Blir nog att fixa lite här hemma. Plocka ut allt ur rummet som ska bli bebisrum ska jag nog göra. Så att jag kan flytta in spjälsängen och börja spraymåla den. Sen måste jag montera upp en ny lampa i badrummet så att vi ser något när vi är därinne.

Sen måste jag börja planera för nästa helg. Vi har bjudit in till kräftskiva då så måste fundera på hur vi ska få plats. Blir 12stycken + barn tror jag och just nu har vi sittplatser till 6personer. Så måste iväg till IKEA och köpa lite stolar. Men tror jag tar det i veckan när sambon är ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar