fredag 3 maj 2013

6+4

Känner fortfarande ingenting som tyder på att jag är gravid. Brösten är inget ömma alls längre. Känner av dem lite lite på nätterna, men inget annars. Kissar stup i kvarten gör jag ju fortfarande och vaknar 2-3 gånger per natt. Men annars inget. Gick hela dagen igår och var orolig. Kommer vi att få se en tom hinnsäck på VUL? Har lilla pyret dött? Så med anledning av den oron så tog jag mitt digitala test som jag egentligen skulle ta på måndag när vi går in i vecka 8. Men jag får väl köpa ett nytt om jag verkligen vill testa då.

Så här blev resultatet av morgonens test:

Helt underbart att få se det där 3+ även denna gång. Jag var helt inställd på att veckotalet skulle blivit lägre och att jag därmed bara kunde invänta blödningen. Men nu känns det ju lite bättre. Kanske är jag bara lyckligt lottad och slipper illamåendet och den extrema tröttheten.

Jag är ju som sagt trött, men måste inte gå och lägga mig supertidigt på kvällen. Ofta blir det någon gång mellan 21-22 och det tycker jag inte är så farligt. Kan ju vara uppe längre om jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar