måndag 17 juni 2013

13+0

Vecka 14 idag. Tiden går ändå ganska snabbt nu. Dröjer väl inte länge förrän man känner de första sparkarna från det lilla pyret.

Jag mår fortfarande toppen bra. Inga egentliga besvär om man bortser från mina humörsvängningar. Fast de har börjat minska lite. Kommer inte så ofta längre.

Här kommer dagens mage

Den växer inte jättemycket vecka till vecka, men formen tycker jag ändrar sig en del. Tycker den börjar puta ut mer nu. Och den syns tydligt även i löst sittande tröjor.

Imorgon ska jag berätta för mina chefer tänkte jag. Egentligen hade jag nog tänkt vänta lite till, i alla fall en vecka till. Men eftersom andra på jobbet börjat fråga om jag är gravid och jag inte längre känner behov av att inte säga sanningen så är det lika bra att även cheferna får höra det. Hellre tidigt från mig än att de hör det från någon annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar