lördag 17 oktober 2015

Sova på natten?

Just nu sover jag superdåligt. Lillebror är inget stort fan av att sova i sin egen säng. Han vill helst ligga tätt intill mig. Med storasyster var jag helt inne på att hon skulle sova i sin egen säng och hon gjorde det utan några problem. Nu har jag mer tänkt att om det innebär att vi får sova på natten så får han gärna ligga hos mig. Och det har funkat bra, tills för några veckor sedan. Dels så äter han 4-5gånger per natt och de nätter.han inte gör det vaknar jag med cirka en timmes mellanrum för att se att han fortfarande andas.

Så nä, just nu känner jag att jag gärna skulle ha honom sovande i sin egen säng här bredvid. Största problemet är att han är extremt lättväckt så det är nästan omöjligt att flytta över honom från min säng till hans efter amning. Antingen vaknar han eller så blir han orolig och ligger och snurrar fram och tillbaka så att jag ändå inte kan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar