lördag 21 mars 2015

V 26+0

Jag går hela tiden runt och tänker att det är ju långt kvar tills lillebror är här. Sen ibland så inser jag att så långt kvar är det ju inte. Särskilt slog det mig imorse när jag insåg att vi bytte vecka igen. Vecka 27 är här. Bara 13 veckor kvar till BF.  Ska nog ta tag i att gå igenom kläderna vi sparat i strl 50/56 när vi kommit hem från teneriffa. Så jag vet vad vi har och inte har.

Magen 25+0


Och magen 26+0

Känns som att viktökningen kommit igång ordentligt nu, imorse visade vågen 80,4kg jämfört med förra veckan då den stannade på 79,5kg. Men det känns lugnt. Är som sagt inställd på att gå upp 20kg. Mitt största besvär är ju sömnen. Har så djävulskt ont i höfterna på natten. Hittar ingen ställning som är bekväm och vaknar ungefär varannan timme av att det gör ont. Försöker avlasta med kuddar, men det hjälper bara korta stunder. Men jag står ut. Det går ju över sen när lillebror är här.


1 kommentar:

  1. Grattis vad roligt. jag har själv pco och har vetat om det nu i 2 år men hoppas att bli gravid snart men nu äter jag lchf och ska ner med den gigantiska magen. annars har jag tappat 20kg och nu vill jag ha en liten är samma ålder dvs 29 och maken 31 och önsjkar bara en liten bebbe

    SvaraRadera