fredag 5 juni 2015

Ingen bebis än

Nä lillebror trivs bra därinne i magen. Men ikväll är förvärkarna tillbaka igen. Har annars varit lugnt med dem sedan jag skrev sist. Sammandragningar har jag haft, men inget som gjort ont. Men nu är de kraftiga och gör lite ont igen. Beror väl på att jag idag knappt varit stilla. Har varit ute på (långsam) promenad med mitt lilla hjärta, krattat ut jord, städat, hängt upp gardiner, skruvat upp en hylla och lite till. Och jo jag hoppas ju att alla dessa aktiviteter ska bidra till att förlossningen snart kommer igång.

Jag är redo nu känner jag. BB-väskan är packad och övernattningsväskan till storasyster är också redo. Så kom ut nu lillebror.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att han tittar ut snart! Lycka till! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag med :-) Räknar dagarna

      Radera