onsdag 16 juli 2014

ÄL+5!

Ja, jag har haft ägglossning! Känns ju underbart. Spännande att se om det är en engångsföreteelse eller om jag faktiskt kommer att få en normal menscykel.

Där är det, det fina röda strecket. Och den tydliga temphöjningen. 

Status post ägglossning

14/7 (ÄL+3)
Tempen: 36,82
Tappen: Mellan, hård, stängd
Flytningar: Torra
Övrigt: Ömma bröst

15/7 (ÄL+4)
Tempen: 36,52
Tappen: Mellan, hård, stängd
Flytningar: Klibbiga

16/7 (ÄL+5)
Tempen: 36,87
Tappen: Ej kollat ännu
Flytningar: Ej kollat ännu

Känner mig nu mycket gladare än för några dagar sedan. Och tro det eller ej, men att vara på jobbet har hjälpt till med humöret. Men guuud så trött jag varit när jag kommit hem. Beror nog mest på att jag vaknat 1ggr/timme på natten. Helt utan anledning, kollat på klockan och somnat om. Idag är i alla fall sista passet för den här veckan så imorgon kan jag i alla fall somna om igen när jag vaknar vid 04:30. Trodde ju innan jag började jobba att jag skulle sakna sessan hela tiden. Det gjorde jag första dagen, men igår var det bättre. Men när klockan blir 13 då stämplar jag ut och skyndar mig hem. Ska krävas mycket för att jag ska stanna efter arbetstid kan jag lova. Prioriteringarna har ändrat en del  under de 7 månader som gått sedan sessan föddes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar