lördag 3 januari 2015

V 15+0

Vecka 16 är här. Den här veckan har känts som en evighet. Men samtidigt som jag längtar till att få känna lilla bönan röra sig så vill jag att tiden ska gå sakta så jag hinner njuta. På tal om sparkar så var det nog inte det jag kände i början av vecka 14. Har inte känt något mer så känns mer troligt att det var tarmarna. Men snart så. Kände ju i vecka 17 sist om jag inte minns fel och det är ju snart.

Dagens mage

Den ser annorlundare ut nu än tidigare. Förut har det mest varit min fettvalk som stått ut, men nu känns den liksom rundare nedtill. Känns som att livmodern börjat komma upp.


Ser ni skillnaden? På något sätt känns magen mindre, men ändå större. Det svullna upptill har liksom minskat och nu är det en gravidmage.

Vågen går sakta, sakta uppåt. Idag visar den 72,7kg så hittills +3,3kg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar