tisdag 17 september 2013

Oro

Ensam hemma. Sambon jobbar natt. Har ju alltid haft lite svårare att sova de nätter han inte är hemma, men nu när jag är gravid är det värre. Jag har märkt att jag oroar mig mycket mer nu för att något ska hända honom. Att han ska krocka på vägen dit/hem eller att det ska hända något med honom på jobbet. Så när han inte är hemma finns den där oron alltid i bakhuvudet, och blir som värst när jag ska sova.  Vill ju att lilla pyret ska ha en pappa.

Pyret verkar i alla fall må bra, just nu sparkar det för fullt och jag försöker lista ut om h*n lagt sig med huvudet neråt. Imorse låg h*n i alla fall tvärs över så jag fick sparkar och puffar långt ute i sidorna. Nu är det mest kring naveln, men även lite fladder långt ner i magen. Gud så jag längtar tills vi får träffa lilla pyret.

Imorgon ska vi åka och träffa en helt nybakad liten tös. Min kompis fick sitt andra barn för två veckor sedan så vi ska dit och träffa den lilla flickan för första gången :) Ska bli mysigt. Kommer att tycka att hon är så liten nu när jag är van vid min systers lilla pojk som inte är så liten längre. Ett riktigt litet busfrö är han, mosters lilla skitunge. Min syster kommer att ha fullt upp sen när han lär sig krypa och gå :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar