fredag 24 april 2015

Konstiga drömmar

Har ju senaste tiden vaknat väldigt ofta nattetid och därmed har jag även börjat drömma mycket och konstigt. De flesta drömmarna handlar om förlossningen eller graviditeten. Natten som var så följde jag med en kompis som hade värkar till förlossningen, själv var jag gravid i vecka 38, men ville väldigt gärna också få bli inlagd och föda barn så jag sa helt enkelt att jag hade värkar och gjorde sen allt jag kunde för att.slippa ctg, för om de satte ctg skulle de ju se att jag inte hade värkar på riktigt. I denna dröm fick jag även bristningar på magen, men inga vanliga bristningar utan jättedjupa som gick igenom huden och ner i underhudsfettet. Men det var tydligen inget konstigt för alla sa att det hör till när man är gravid och att de skulle blekna så småningom.

Vet inte om jag egentligen drömmer mer eller om det är att jag inte sover tillräckligt långa stunder för att komma in i djupsömn så jag minns dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar