lördag 25 april 2015

V 31+0

Känner mig som en heffaklump! Känner mig verkligen så himla tung, vilket kanske inte är så konstigt när vikten ökat med 1,6kg på en vecka (!). Hur är det möjligt? Jag äter inte för mycket och rör bra mycket mer på mig nu än när jag var gravid med storasyster. När det kommer till maten så äter jag snarare för lite. Glömmer ofta bort mellanmålen, trots att storasyster äter mellis både på förmiddagen och eftermiddagen så verkar det omöjligt för mig att passa på att ta en frukt samtidigt som henne, jag känner mig liksom inte hungrig, är mätt precis hela tiden känns det som. Men gissar på att det är vätska som orsakar viktuppgången, mina underben känns nämligen väldigt spända trots stödstrumpor. Och om jag står upp så känns det som att allt blod hamnar i fötterna.

Dagens mage

Otroligt egentligen att kroppen kan ändra sig så mycket.

1 kommentar:

  1. Fin mage! Vikten är antagligen vatten som förhoppnigsvis rinner undan lika snabbt som den kom. :) Med dottern så gick jag upp 4 kg (!!!) sista veckan (gick över en vecka) och det trodde jag inte ens var fysiskt möjligt. :)

    SvaraRadera