måndag 8 juli 2013

16+0

Veckan som har varit har verkligen gått supersnabbt. Beror nog på att jag gjort ganska mycket på mina lediga dagar. Hade bland annat en helt underbar helg ihop med kompisar från gymnasiet. Vi spenderade tiden ute i en kompis stuga och njöt av det underbara sommarvädret. Jag kom till och med i vattnet. 4 gånger till och med! Lite skillnad mot förra året då jag kom i vattnet 0 gånger :) Lyckades få lite färg också. Använde SPF 15 för säkerhetsskull, men om jag skulle få någon pigmentsfläck känner jag att det inte är hela världen. Jag tänker inte sitta i skuggan hela sommaren när det är fint väder. Jag tar den risken.

Dagens mage


Ingen större skillnad om man jämför med vecka 16. Framifrån syns det inte jättemycket, men däremot syns randen jag har börjat få från naveln och neråt. Den har funnits där i några veckor, men först i mitten av förra veckan började den bli tydligare. Såg idag även att den börjat synas ovanför naveln. Går inte hela vägen där än dock. Bara cirka 5cm upp.

Känner mig förövrigt inte det minsta gravid. Om det inte vore för den stora magen skulle jag inte tro på det. Knappt att jag gör det ändå. Jag kan ju lika gärna vara tjock. Kommer nog inte att fatta det förrän jag känner det lilla pyret röra sig där inne. Och jag kommer vara lika nervös inför RUL som jag varit inför de andra två ultraljuden. Vad som helst kan ju hända mellan vecka 13-23.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar