torsdag 11 juli 2013

Minirenovering nr 2

Har påbörjat renoveringen av vaggan. Men fy vilken tid det kommer ta att måla den. Grundmålade den igår och bara det tog cirka 3timmar. Är så mycket skrymslen och vrår som man ska få in färg i. Och det behövs minst 2 lager vit färg till för att det mörka under inte ska lysa igenom.

Här är vaggan innan färg i alla fall




Och här är den grundmålad.
Fin kommer den i alla fall att bli och då gör det ju inget om det tar lite tid.

En helt annan sak, igår kände jag vad jag tror var de första sparkarna!! Kände det vid två tillfällen. Först när vi satt och åt vid lunch. Fyra små buffar mitt emellan naveln och blygdbenet. Var inte gasig då så det borde inte varit det. Sen kände jag det igen när vi satt och tittade på TV på kvällen. Men då bara en liten buff. Tror nog inte helt på det än. Känns som att det är lite tidigt? Fast min syster kände första gången i vecka 18 och där är jag ju på måndag så omöjligt är det väl inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar