lördag 27 juli 2013

Banja Luka

Nu är vi alltså i sambons hemstad. Lika varmt här. Resan hit gick bra även om jag då och då satt som på nålar. Smal väg som ringla sig fram uppe i bergen, stup rakt ner på ena sidan och bilar som inte kör sakta. Jag som brukar vara orolig hemma i sverige.

Den här veckan ska vi bo hos sambons kusin med familj.  De har världens sötaste son på 6månader så får visst mitt bebisgos trots att mosters älskling inte är här.

Vi ska snart bege oss ner på stan en sväng. Förhoppningsvis äta något, jag är vrålhungrig. Magen har väl vant sig vid att äta konstant efter de här dagarna i Sarajevo. På tal om magen så har nog livmodern haft en riktig växtspurt den här veckan. I början av veckan kunde man känna toppen på den mitt emellan navel och blygdben, nu är toppen precis nedanför naveln. Blir kul att jämföra magnilderna sen och se om det hänt mycket :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar