tisdag 22 oktober 2013

Summasummarum

Dagen blev inte så tråkig som jag trodde. Paketet jag väntade på levererades redan vid kl 11 på förmiddagen. Så det blev en tur till syster  för kaffe. Stannade där till kl 14 cirka. Kom hem till en nyvaken sambo som ville åka in till Biltema. Så då passade vi på att gå till IKEA och köpa en ram till en tavla som ska sitta i barnrummet. Sen hamnade vi även på EM och köpte faktiskt en soffa! Den ska levereras någon gång mellan v46-48 så inte alls särskilt lång leverenstid.

Jag och sambon har gått runt och svurit över att vi inte fått någon avi om att vagnen är skickad. Men nu när jag loggade in på min mail så hade den visst kommit. Fast den hade hamnat i skräpposten så det var därför jag inte sett det när jag kollat mailen på mobilen. Enligt uppgifter på schenkers hemsida beräknas vagnen levereras redan 24/10 så det är ju snart! Två paket kommer den i så antar att bilskyddet skickas i ett eget paket. Men båda skulle komma samtidigt i alla fall :)

Missade dock att ringa familjerätten eftersom jag åkte till min syster. Men får göra det på torsdag istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar