måndag 30 juni 2014

Äl+2?

Vet fortfarande inte om det varit ägglossning. Tempen var lite högre imorse än den varit tidigare, men det bevisar ju ingenting. Den ska ju fortsätta så med. Vet väl säkert i övermorgon.

Tempen: 36,47
Tappen: Mellan, mellan, stängd
Flytningar: Krämiga

Den ser ju i alla fall ut att vara på väg uppåt :)

Tror ju att det varit ägglossning, men helt 100% är jag inte. Hoppas gör jag dock. Vill så gärna slippa alla besvär med PCO. Jag vill känna mig normal, inte behöva ta sprutor och ha sex på kommando. Jag vill bli gravid med nummer 2 på naturlig väg. Är det så mycket begärt? Att få vara som alla andra.

Är helt inställd på att det kommer fortsätta var krångel med min PCO, vägrar låta mig själv tro att det ordnat upp sig. Det är lättare så, besvikelsen blir inte lika stor.

Till något helt annat. Detta j*vla fotbolls-vm. Kan det inte bara vara slut. Börjar bli riktigt trött på att se alla dessa vuxna karlar springa runt och jaga en boll, slänga sig på marken och gråta över att de blev trampade på tårna eller knuffade. Sambon ska se ALLA matcher, och då menar jag ALLA. Okej om Sverige var med, då skulle jag vilja se deras matcher, men det intresserar mig inte ett dugg att se alla andra länder. Och det som stör mig mest är ju att det inte finns något annat på TV att titta på eftersom hela tablån anpassas efter VM. Just nu ångrar jag att vi sagt upp vårat TV-abonnemang och bara har SVT1, SVT2, TV4, TV6, kunskapskanalen och barnkanalen att titta på. Finns ju INGET att titta på.

Kom på att jag inte gjort någon uppdatering om hur det går med viktnedgången på länge heller. Kan ju meddela att jag nådde 70,0kg för ett tag sedan, men sen har det stått stilla. Pendlar mellan 70,0-70,9kg Känner mig dock ganska nöjd med den vikten för tillfället. Har ju gått ner alla gravidkilon och det var viktigast. Men visst längtar jag efter att få se en sexa som första siffra när jag ställer mig på vågen. Men det kommer nog snart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar