onsdag 18 juni 2014

Tröttmössa

Är så sjukt trött idag. Känns som att jag skulle kunna somna stående. Anledningen är att jag nu 4 nätter i rad blivit väckt varje till varannan timme av sessan. Eller ja inatt var det faktiskt sambon som väckte mig med sina snarkningar. (Typiskt när sessan sov). Förra veckan blev jag bortskämd med att sessan sov 20-07 jag var bara uppe och stoppade i nappen kl 01 och 04 och sen ammade vi kl 06. Men nu sen hon kom på att man kan vända sig från rygg till mage så gör hon det även när hon sover vilket resulterar i att hon vaknar till och gråter ungefär varje timme. Någon enstaka gång har hon fortsatt sova efter att hon hamnat på mage. Hon somnar ju oftast om direkt när jag varit uppe och vänt tillbaka henne, men det blir ju inte jag mindre trött för. Och värre är det ju när hon vaknar och inte somnar om utan kl 3 bestämmer sig för att vara vaken i 2 timmar. Men det vänder väl snart igen hoppas jag. Det är ju i alla fall skönt att hon inte äter på natten längre. Eller ibland gör hon det, men då ammar hon inte på morgonen istället.  Jaja kaffe finns ju alltid. Och vem vet, kanske sover vi hela natten inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar