onsdag 25 juni 2014

Ingen tempstegring

Nä det blev med största sannolikhet ingen ägglossning trots alla tecken på det.

Trodde jag hade tempstegring där när den var uppe på 36,4 två dagar i rad, men idag var den låg igen. Visserligen sov jag väl totalt 2 timmar inatt så tempen kanske inte är helt korrekt. Men nej är ganska säker på att det inte blev något.

23/6
Tempen: 36,4
Tappen: Hög, hård, stängd
Flytningar: Krämiga

24/6
Tempen: 36,4
Tappen: Låg, hård, stängd
Flytningar: Krämiga

25/6
Tempen: 36,27
Tappen: Hög, hård, stängd
Flytningar: Krämiga

Flytningarna beter sig ju dock precis som de gjort tidigare cykler då jag fått ägglossning; äggviteflytningar följt av torra flytningar och sedan krämiga. Så kanske ändå. Kan ju vara min termometer som inte visar korrekt. Jag har nämligen bytt till en termometer som ska var till just för att kolla basaltempen. Men jag gillar den inte riktigt. Den är ganska liten och därmed svår att få att ligga rätt under tungan. Min andra vanliga termometer är mycket bättre. Men nu måste jag ju fortsätta med denna. Kan ju inte byta mitt i för då kommer det definitivt bli fel. Den vanliga visar nämligen lite högre temperatur än den jag använder nu. Eller i alla fall gjorde den det förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar