onsdag 18 juni 2014

Tänk om

Om det inte är ägglossning på gång så vet jag inte vad det är. Har sjukt mycket äggviteflytningar, livmodertappen går knappt att nå, är mjuk och öppen. Det bara måste vara det :)

Tänk om det faktiskt är så att min kropp äntligen efter snart 29 år har fattat hur den ska funka. Tänk om jag kan få en normal menscykel! Tänk om vi slipper behandlingar för att få barn nummer 2. Tänk om vi kan få känna oss normala. Ska börja tempa igen så får vi se om den stiger. Då vet jag ju säkert.

Dagens status
Temp: 36,45 (Inte tagen på morgonen dock)
Tappen: Hög, mjuk, öppen
Flytningar: Äggvita

Tänk om jag faktiskt slipper min PCO! Eller jag kommer ju alltid ha det, men jag kanske kan slippa mensrubbningarna och de uteblivna ägglossningarna. Vet ju att det kan vara så att det ordnar upp sig efter att man varit gravid, men vågar inte tro på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar