onsdag 18 februari 2015

Aj, aj, aj

Har sedan eftermiddagen haft sjukt ont i ryggen och bäckenet. Gissar foglossning som orsak? Det är liksom en trött smärta, vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men att ha en ettåring som velat bäras hela eftermiddagen och kvällen och annars hängt skrikande i mina byxben är inte optimalt. Har legat på soffan med värmekudde på ryggen nu sen hon somnade vid 19:30 och det känns lite bättre även om bäckenet protesterar så fort jag rör mig. Undrar hur det ska gå att sova, eller framförallt vända mig och ta mig upp ur sängen för toalettbesök.

Vet inte riktigt vad som utlöst det onda, men antagligen att jag suttit konstigt på golvet när vi var på öppna förskolan och burit och lyft sessan samt lekt med henne när vi var där. Hoppas det är en engångsgrej, hur ska jag annars kunna jobba? Och framförallt ta hand om sessan? Hon är verkligen inget barn som sitter och leker själv. Hon vill ha uppmärksamhet nästan hela tiden och bli buren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar