söndag 1 februari 2015

V 19+1

Här duggar inläggen tätt.... INTE. Får försöka skärpa mig, men denna veckan har gått i ett och bloggen har inte hunnits med. Jag har jobbat hela förra helgen och i fredags. I måndags besökte vi Leos Lekland igen, tisdagen var det möte med banken för att binda om våra bolån samt ett besök på MVC för provtagning, onsdagen spenderade vi förmiddagen på öppna förskolan och på eftermiddagen bakade vi semlor. Enda dagen utan aktiviteter var alltså torsdagen, men då passade jag på att städa och tvätta. Men nu har jag äntligen lite lugn och ro. Sessan sover och sambon jobbar så nu ska jag i alla fall få till en uppdatering av graviditetsläget. Har ju hunnit byta vecka 2 gånger sedan förra inlägget.

Magen 18+0
Svullen som ett as på detta kort då jag kvällen innan varit på tjejkväll och ätit kebabtallrik och godis hela kvällen.


Magen 19+0

Mindre svullen, men inte mindre mage :) Den växer om man säger så. 



Vecka 19 med sessan vs vecka 19 nu. Något större nu eller?

Snart halvvägs och vågen visar 75,4kg så +5,9kg hittills. Känns bra. Lilla bönan (som jag tror är en lillebror) sparkar och sparkar några som synts utanpå till och med. När jag ligger på rygg kan jag känna vart lilla bönan ligger eftersom det är hårt, det kunde jag inte med sessan, men då vägde jag ju också betydligt mer. Har inte fått någon rand på magen denna gång, men det kanske hinner komma. I övrigt mår jag bra, trött är jag, men hoppas på att det ska bli bättre nu när jag börjat med Niferex.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar