torsdag 19 februari 2015

V 21+5

Fortfarande ont i bäcken och ryggslut och besväras av ganska mycket sammandragningar som ibland gör ont. Så på eftermiddagen när sambon åkte till jobbet och sessan sovit middag packade jag in oss i bilen och åkte de 5milen till mina föräldrar. Spenderade eftermiddag och kväll där och åkte hem när det var dags för sessan att sova för natten. Jag har fått ligga på soffan och vila medan sessan blivit underhållen av mormor och morfar :-) Känns lite bättre nu på kvällen och hoppas på att få sova lite bättre inatt. Vaknade ungefär varannan timme fram till 06 på grund av att bäcken och höfter gjorde ont så jag var tvungen att vända på mig. Vid 06 lyckades jag inte somna om så låg bara och väntade på att sessan skulle vakna vilket hon gjorde vid 07.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar