tisdag 19 november 2013

35+1

Vecka 36 igår. Tog tag i att ringa och boka tid hos kvinnohälsan. Fick en tid redan 3/12 alltså redan i vecka 38. Det skulle vara som ett inskrivningssamtal så bokades in för 45minuter. Hoppas vi får en bra barnmorska som det känns okej att gå till sista veckorna. Hade gärna gått kvar hos min tidigare, men allt kan man ju inte påverka. 

Magen 35+0


Idag har jag bakat. Gjort två lussedegar som resulterade i saffransbullar med mandelmassa och så vanliga lussekatter. Det tog sin lilla tid så nu har jag ont i ryggen. Började kl 11 och blev klar nu kl 15. Ska vila lite på soffan nu innan det är dags att börja laga middagen.

2 kommentarer:

  1. Men va underbart att ni snart får er bebis hos er. Blir alltid så glad när jag ser att ni som kämpat har lyckats. Har inte hunnit läsa igenom allt ännu men ska ta mig tid oh kika igenom din blogg mer grundligt snart! Stort lycka till!!!!

    SvaraRadera