söndag 3 november 2013

32+6

Sista dagen på vecka 33. För andra dagen i rad är jag vaken alldeles för tidigt. Men idag var det bra att jag vaknade och tittade på klockan 05:25. Sambon låg nämligen fortfarande och sov, han skulle ha vaknat 04:30 och åkt till jobbet 05:00. Jag kunde ju glömma att somna om sen efter att ha väckt honom och gått upp och gjort smörgåsar. Men ska nog försöka sova någon timme snart. Brukar gå bra att somna runt kl 8 och sen sova till cirka kl 10.

Två kvällar i rad har jag haft jätteont i magen. Smärtorna beror på att jag blir jättegasig och uppblåst i tarmarna och sen kommer inte gaserna ut. Antar att pyret trycker på tarmen. Det hjälper att ligga ner på höger sida och sen släpper det av efter några timmar. Hoppas det är bättre ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar