fredag 10 oktober 2014

ÄL+3 och sömnbrist

Japp idag fick jag mina misstankar bekräftade, jag har haft ägglossning! :) Visserligen markerar appen ägglossning på CD 76 och jag tror den skedde på CD 77 för då hade jag fortfarande vattniga äggviteflytningar. Men skötsamma jag har haft ägglossning och vi kan inte ha missat den när det kommer till bebisgörandet. Så blir det inget nu så beror det inte på oss utan då var det helt enkelt inte meningen att det skulle bli något denna gång.


Nu är det bara att vänta. Ska inte testa innan BIM i alla fall. Får se hur det går. 

I övrigt är jag en zombie. Har haft två riktiga skitnätter när det gäller sömnen. Igår natt var sessan vaken 23-04 och vaknade sen för dagen kl 07. Inatt var det istället jag som inte sov. Somnade kl 22, vaknade kl 01 av att sessan vaknade. Sövde om henne och låg sedan vaken 01-04. Somnade men vaknade av sambons väckarklocka kl 04:30. Somnade om igen och sen vaknade sessan för dagen kl 06 (!). Så kaffe blir det idag och sen en powernap när sessan sover förmiddag.

2 kommentarer:

  1. Oooo, hoppas du kan hålla dig till bim!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag med :) Känns inte som något problem än i alla fall

      Radera