måndag 27 oktober 2014

V 4+6

Imorgon byter vi vecka. Imorgon ska jag nog ta det andra digitala testet. Hoppas att det står 3+. För precis som sist oroar jag mig för att det inte ska gå vägen utan sluta i missfall. Skulle så gärna vilja vara en sådan som hade graviditetssymtom. Men nä, lite lätt illamående någon gång ibland, inget idag dock, molvärk ibland, mest kvällstid men annars ingenting. Men det är lättare att inte tänka negativt denna gång. Mest för att jag har någon som sysselsätter mig hela dagarna :)

Nu går hon vår lilla sessa. Idag har hon för första gången släppt taget och tagit 5-6steg utan att jag stått framför och sträckt ut armarna mot henne. Lyckades fånga det på film så sambon ska få se sen när han kommer hem. Snart springer hon väl obehindrat. Så lätt att glömma bort att hon bara är 10,5 månad. Hon är inte stor, hon är fortfarande liten, fortfarande en bebis. En bebis som förhoppningsvis blir storasyster till sommaren.

Det svåraste är att vila. Jag har känt mig väldigt trött senaste veckan. Vet inte om det är på grund av graviditeten. Har ju inte fått särskilt mycket sömn nattetid. Men inatt sov vi okej. Både jag och sambon somnade kl 21. Var uppe och gav nappen till sessan vid 23:15 och hämtade över henne till vår säng vid 03. Sen sov vi till 07 så idag känner jag mig ganska utvilad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar