onsdag 22 oktober 2014

V 4+1


Kunde ju naturligtvis inte vänta till idag med att ta det digitala testet. Det här tog jag igår på 1,5timmes kiss. Underbart. Inte blev det något roligt avslöjande för sambon heller.  Jag bara sa att jag åker och köper ett grav test nu och sen gav jag honom testet med ett leende på läpparna :-) 

Har nog inte fattat ännu att jag är gravid. Tar nog ett tag innan det sjunker in ordentligt. Sen finns det inte samma tid att fokusera på graviditeten nu när man har lilla sessan som håller oss sysselsatta varje vaken sekund. Men jag är gravid!

Funderar på om jag ska boka ett VUL även denna gång. Känns ju så långt till UL i v 12. Vet att läkaren jag gick hos när jag tog pergotime gör tidiga VUL. Kanske ringer dit i nästa vecka. Ska väl ringa MVC då oxå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar