onsdag 8 oktober 2014

CD 77

Tempen var högre imorse, 36,48, men jag vet inte om jag är helt hundra på att det verkligen släppt ett ägg ännu. Tror att det sker idag och att tempen bara var högre ändå.

Anledningen till att jag tror att ägget inte släppt ännu är att jag har rejält ont i trakten för äggstockarna och ägglossningstestet är fortfarande positivt. Mer positivt än någonsin faktiskt om man som jag brukar kolla strecken även på de digitala testen. Ja jag vet att man inte ska göra det, men jag gör det mest för skojs skull och faktiskt så syns det skillnad på dem.

Den där glada gubben alltså. Den är ju så rolig att få se.

Och så strecken. Det vänstra är teststrecket. Superstarkt idag. Igår när det var positivt var strecken lika starka. Så här starkt har det inte varit de tidigare gångerna denna cykel. Så jag tror verkligen på denna gång. 

Får helt enkelt bli lite mys med sambon även idag :) Sen hoppas vi att tempen stiger ännu mer till imorgon. Misstänker dock att appen kommer att markera igår som ägglossning om tempen fortsätter stiga. 36,48 är ju en högre temp än det jag brukar ha nämligen. 

Och så den obligatoriska bilden på kurvan. Om det nu blir ägglossning så har jag ju denna cykel en sådan där omtalad tempdipp innan ägglossning. Har jag inte haft någon gång tidigare. I alla fall inte så tydlig som den här. Fast det kanske inte räknas som en sådan dipp när den är några dagar innan ägglossningen? Den kanske måste vara dagen innan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar