tisdag 7 oktober 2014

CD 76

Blir det inte ägglossning nu så vet jag inte vad jag ska tro. Sedan i lördags har min kropp skrikit ÄGGLOSSNING! Köpte ett paket ägglossningstest efter jobbet i söndags och har testat sedan dess. Dock ingen glad gubbe förrän nu idag. Idag har också tillkommit en tydlig smärta på en punkt som känns väldigt mycket som ägglossningssmärta. I några dagar har jag haft molvärk väldigt tydligt, men inte på någon särskild punkt. Så kom igen nu kroppen. Hade det här varit innan jag blev gravid hade jag aldrig tvekat på att det skulle bli en ägglossning. Tecknen är supertydliga, men nu vågar jag inte hoppas eftersom det varit 3 gånger tidigare denna cykel som det varit lika tydliga tecken. Skillnaden denna gång är att jag trott på ägglossning trots att testen varit negativa. Så hoppas, hoppas, hoppas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar