fredag 24 oktober 2014

V 4+3

Känns som att brösten vuxit idag. Sen jag slutade amma har de mest varit tomma hudsäckar men idag fyller de återigen upp bh:n.

Kan man förresten känna av sammandragningar redan nu? Var ute och räfsade löv förut och städade i trädgården och efter det kändes det precis som vid sammandragningar. Långt ner i magen, liksom innanför blygdbenet.

Annars mår jag bra. Extremt hungrig när det börjar närma sig matdags, idag även ett lätt illamående i samband med hunger. Denna graviditet hoppas jag på att inte gå upp nästan 30kg. Missförstå mig inte, jag ska inte banta, men tror att sist åt jag mycket mer än jag behövde. Ökade upp portionerna redan från start trots att man inte behöver så mycket mer kalorier. Kommer äta som vanligt, försöka undvika godis och stoppa i mig en extra frukt nu i början så hoppas vi på en mer normal viktuppgång på ca 15kg :-)

2 kommentarer:

  1. Grattis! Så glad för eran skull!! Kommer man få se magbilder nu också? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-)
      Det kommer man få se, men det dröjer nog några veckor till. Händer ju inte så mycket med magen ännu, men så fort det börjar hända något kommer jag att fota :-) kanske kommer en "före" bild nästa vecka.

      Radera