torsdag 9 oktober 2014

CD 78

Är till 98% säker på att jag haft ägglossning igår. Men trots att jag denna gång känner mig så pass säker så vågar jag inte ta ut något i förskott. De andra gångerna denna cykel har jag ju inte trott på att ägglossning skett trots att tester varit positiva och tempen stigit. Denna gång känns det som att allt stämmer.


Tappen är idag låg, stenhård och stängd, i stort sett inga flytningar och tempen fortsätter vara hög, 36,62 var den kl 07. Tog tempen kl 04:30 också och då var den 36,38 så hög redan då. Valde dock att inte registrera den eftersom jag inte sovit någon djupsömn innan. Sessan har nämligen hållt oss vakna inatt. Men mellan 04:30-07 fick jag sova så då känns den senare tempen bättre. Sen kan det ju vara så att den inte är helt korrekt. Men en temp hit eller dit brukar inte spela någon roll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar