tisdag 30 oktober 2012

Aj aj

Alltså något är det ju som pågår i nedre delen av min mage, men jag vet inte om det har något med ägglossning att göra. Sedan igår kväll har jag haft ganska rejält ont i nedre delen av magen. Framförallt på vänster sida. Just därför jag inte är helt säker på att det är ägglossningsrelaterat. Äggblåsan satt nämligen på höger sida. I och för sig såg hon inte vänster äggstock så bra så det kan ju vara så att det fanns en blåsa där med. Men oavsett vilket så gör det rejält ont. Trycker jag lite lätt på magen så gör det typ lika ont på höger sida och i mitten så vet inte vad jag ska tro. I alla fall inget positivt ägglossningstest ännu. Men en lite stegring kunde ses på stickorna idag. Så vi får se. Fortsätter testa så länge testen räcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar