fredag 26 oktober 2012

Teststrul

Är sjukt trött. Ska försöka sova en timme tror jag. Ska ju jobba inatt så behöver piggna till. Och jag mitt dumma nöt har lagt att jag ska jobba imorgon natt också. Imorgon natt blir det vintertid, vilket innebär 11timmars jobb istället för 10. Kul! Det värsta är ju att alla klockor på jobbet står stilla i en timme kl 03.

Mina ägglossningstest kom inte idag :( Har beställt från testlagret. De har blivit ganska dåliga, förut levererade de alltid dagen efter. Men de senaste gångerna har de inte gjort det. Trots att jag fått mail från dem om att de är skickade och ska levereras nästa vardag. Får snåla med de jag har kvar helt enkelt. Har 3 st kvar så de räcker ju över helgen, men de är ju så svåra att läsa av. Fast inte de två sista dagarna faktiskt. De har varit ganska svaga nu 2 dagar faktiskt. Tror faktiskt att pergotime kan påverka dem. Har inte helkoll på det men det känns ju inte omöjligt. Det är ju ändå ett hormon som man tillsätter kroppen. Annars fattar jag inte vad det är med testen. Jag började ju testa redan innan kuren var avslutad och då var teststrecken jättestarka och nu är de svagare. Det skulle ju rent teoretiskt innebära att jag redan haft ägglossning, vilket jag ju vet inte har skett. Det fanns inget som tydde på det på VUL. Det syntes en äggblåsa och något som min gyn inte trodde var en äggblåsa utan i så fall en cysta som innehöll blod. Ingen fara att ha den där verkade det som.

Jaja vi får väl se. Fortsätter testa så får vi se vad resultatet blir. Får jag ägglossning kan jag ju säga att vi inte missar den i alla fall. Vi kör stenhårt och har sex varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar