måndag 22 oktober 2012

Cykeldag 9

Ja idag är det sista dagen med pergotime. Fortfarande inga biverkningar. Fortsätter och hoppas att det är positivt. Är faktiskt lite nervös inför besöket hos min gyn på onsdag. Tänk om det inte är något den här gången heller. Har dock lyckats riktigt bra den här omgången att inte tänka på hela processen. Så det har inte varit lika mycket stress. Känns bra. Kanske är för att jag undermedvetet redan ställt in mig på att det blir sprutor istället.  Har inget bra svar på det.

Min syster och hennes sambo var här i lördags. Vilken fin mage hon har! Enligt mig är hon ganska liten, men nu syns det tydligt. Hon är ju inte så stor sen innan.

Önskar så att det ska funka för oss och att vi får en liten bebis till sommaren. Och det skulle vara skönt att slippa de här restriktionerna med icke oskyddat samlag. Som jag sagt tidigare blir det inte mycket sex för vår del just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar