torsdag 18 oktober 2012

Cykeldag 5

Har haft 2 toppendagar. Varit iväg på internat med facket. Mycket information, men oh så lärorikt. Och trevliga människor i gruppen.

Och idag är det cykeldag 5, vilket innebär första dagen med trippelkur pergotime. Vet inte riktigt vad jag känner. Hopplöshet? Uppgivenhet? Jag vet inte, men så mycket kan jag ju säga att jag inte har några höga förväntningar, även om jag hoppas.

En av tjejerna som varit med under de här dagarna hade genomgått ett misslyckat IVF och hon sa att behandlingen innan var superjobbig. Så vill inte behöva genomgå det. Och eftersom sprutorna är samma som vid IVF känns det som att det inte alls kommer bli kul om man blir tvungen att ta dem. Men ingen idé att grubbla över det. Har ju faktiskt varit riktigt duktig på att inte tänka på det så mycket  den här veckan och jag är mindre stressad. Så hoppas kunna fortsätta så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar