lördag 13 oktober 2012

Då börjar vi om.

Idag kom mensen efter avslutad Provera kur. Så nu laddar vi om och håller tummar och tår för att en trippelkur Pergotime fungerar. Ska försöka att inte tänka för mycket på det. Blir så stressad av det så då är det bättre att inte tänka på det. Är ju ändå inget jag själv kan göra. Funkar det så funkar det, annars blir det att testa sprutor istället.

Men en dag i taget. Ringa Medicinskt Centrum på måndag och boka tid för ultraljud. Sen är det bara att vänta. Jobbar ganska mycket nu så det är bra. Då hinner jag inte fundera så mycket. Men förstås finns det ju alltid i bakhuvudet. Och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att pergon ska funka den här gången. Så att vi kan börja försöka. Men som min kompis sa; man ska bara ge upp hoppet först så är det helt plötsligt 2 streck på stickan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar