söndag 21 oktober 2012

Annorlunda

Biverkningarna var nog just inbillningar. Faktum är att jag mår toppen. Inga humörsvängningar, inga sömnsvårigheter och inga akuta svettningar. Vad betyder det? Vill tro att det innebär att det faktiskt kommer att funka den här gången. Att tabletterna gör det de ska och därmed blir biverkningarna färre. Eller så tog de typ 3gånger innan min kropp fattade vad den skulle göra med det här hormonet. Vet inte. Men jag hoppas ju. Har inte märkt några tecken på att ägglossning är på gång dock. Har i och för sig väldigt mycket flytningar, men de är som de jag har innan mens, rikliga och som lotion. Kommer dock ihåg att jag hade såna flytningar när jag fick spontan ägglossning. Då blev det inte äggviteaktiga flytningar förrän den dag som ägglossningen skedde. Håll tummar och tår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar