fredag 26 oktober 2012

Nojjiga jag

Ja vad ska man säga. Lycka och oro blandat. Oron är ju självklart över att det trots allt inte ska släppa ett ägg. Har testat med ägglossningstest nu sedan några dagar och de jag har är jättesvåra att tyda. De är starka hela tiden så jag har svårt att se om det blir positivt. Har ju som jag sagt tidigare haft flera där teststräcket blivit lika starkt som kontrollstrecket, men det har inte varit någon ägglossning. Har beställt nya som jag hoppas kommer idag. De jag beställt har jag haft en gång förut och de har varit lättare att se på eftersom de inte blir lika starka när det inte är ägglossning.

Oavsett vilket så satsar jag och sambon på att det blir ägglossning i dagarna och har sex. Försöker att hinna med det varje dag. Vet att det ska räcka med varannan dag, men tar det säkra före det osäkra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar