onsdag 26 mars 2014

Viktnedgång

Dagens mätning och vägning bjuder inte på något revolutionerande. Egentligen har det inte hänt någonting på måtten under veckan som gått. Vågen visar lite neråt, men inte något sedan jag fuskade och vägde mig för några dagar sedan. Känns ju inte jättekul, men det var jag ju inställd på. Hoppas det hänt något till nästa vecka. 



Dagens bilder vs förra veckans bilder. Jag ser ingen skillnad alls om jag ska vara ärlig. 

Dagens mått


140112                      140319                 140326
Midja: 92cm               81cm                    80cm
Höfter: 104cm            97cm                    97cm
Stuss: 112cm             106cm                  106cm
Lår hö: 68cm              61,5cm                 61cm
Lår vä: 67cm              61cm                    61cm
Vikt: 85,0kg                79,3kg                  78,2kg

Frågan är om jag måste lägga till mer kondition för att få de resultat jag vill ha? Kan inte dra ner på maten i alla fall för mjölkens skull och vet inte om jag kan lägga till mer träning utan att det påverkar mjölkproduktionen. Känns redan som om jag inte har lika mycket mjölk längre så kämpar med att dricka extra mycket och stoppa i mig mellanmål för att hålla produktionen uppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar