torsdag 18 september 2014

Misslyckat försök?

Min känsla säger mig att nej det kommer inte att släppa något ägg. Idag är det 2 dagar sedan den där glada gubben tittade fram på testet och ännu ingen temphöjning. Jag vet att det kan ta upp till 48timmar efter positivt test innan ägget släpper, men jag tror inte på det. Jag tror att min kropp gjort ett tappert försök som tyvärr inte lyckats. Känns ju bra att kroppen försöker, men det vore ju ännu bättre om det blev mer än bara försök. Att den faktiskt lyckades. 

Men jag ska väl försöka att inte ge upp än. Ge det i alla fall ett dygn till. För visst har jag ont på en punkt till vänster och visst har jag äggviteflytningar även idag. Och visst kan det vara så att det släpper ett ägg idag. Så visst ska vi försöka få till lite sex även idag. På något sätt. För visst kan det fortfarande finnas en chans. 

Här är den inte allt för upplyftande tempkurvan


La ihop denna kurva med några av de tidigare där jag fått ägglossning för att se om det finns några likheter och så här ser det ut då:


Lite likheter finns det ju faktiskt, särskilt om man jämför med den från januari 2013. Ganska kul och se dem såhär för det är svårt att se likheter om man tittar på var och en för sig.  Men så här ser man ju att de faktiskt är väldigt lika, särskilt cirka 2 veckor innan ägglossning skett. Så vi får väl se vad som händer nu framöver.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar