söndag 21 september 2014

Vad händer?

Jag börjar seriöst tro att det är något som inte är som det ska vara inne i min kropp. Har inte fått någon tempstegring så ägglossning har ju inte skett. Tog därför ett clearblue till igår, mest för skojs skull. Helt säker på att det skulle vara negativt fortfarande, men istället får jag se det här:

Hur kan det  positivt igen? Om det första testet jag registrerade som positivt verkligen var det så är det 3:e gången denna cykel som jag har LH -stegring, men ingen ägglossning.  Idag är det negativt igen.



Har ju hört att de med PCO alltid har förhöjt LH pågrund av alla äggblåsor, men jag har ju inte positiva test hela tiden. Blir ju orolig att något är fel. Särskilt som jag inte tycker att det känns i kroppen som att ägglossning skulle vara på gång.  Vi har iallafall tagit vara på den eventuella chansen och hade sex både igår och idag när sessan sovit middag. Så vi får väl se vad som händer framöver.  Om det släpper något ägg. Annars får jag nog ta tag i att boka en tid hos gyn för att kolla upp hur allt ser ut därinne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar