tisdag 16 september 2014

Positivt!

Att inte tänka på ägglossning har ju gått ganska bra, men jag har tagit lite tester då och då för att se om det blev positivt. Igår när jag tog ett var det starkare än tidigare, men enligt clearblue ingen glad gubbe. Så tog idag igen. RFSU:s test såg positivt ut enligt mig.

Tyckte att det såg ut som förra testet som jag tyckte var positivt och då blev det ju ingen ägglossning. Så offrade ett clearbluedigitalt, och detta blev resultatet:

En glad liten gubbe :)


Så nu ska jag haffa sambon när han kommer hem. Kolla om han tycker att vi ska försöka få till ett syskon redan nu och i så fall får vi väl mysa till det både idag och imorgon och övermorgon för att vara på den säkra sidan.

Om vi blir gravida nu kommer bebisen redan i juni. Lite tidigare än planerat, men det gör inte mig något.

Nu ska bara temphöjningen komma som bekräftelse på att det där lilla ägget verkligen lossnade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar