fredag 29 mars 2013

Cykeldag 16, Puregon dag 15

Inget positivt test ännu. Ska ta ett test till i eftermiddag tänkte jag och sen 2 imorgon. Blir det inte positivt då så tar jag ovitrellesprutan imorgon kväll.

Kom på att jag inte frågade om hur jag gör om mensen kommer. Har ju inget recept kvar på Puregon. Får väl ringa direkt då och fråga. Antar att jag kan börja med sprutor direkt, men man vet ju inte. Och så kanske jag ska göra äggledarspolning också. Den ska göras efter mens, men innan ägglossning så lika bra att få det gjort. Vet ju faktiskt inte om det är fri passage i båda äggledarna. Att det är passage i högra vet vi ju eftersom jag blev gravid när jag hade ägglossning från höger äggstock, men de gånger jag haft på vänster har jag inte blivit gravid. Blir irriterad på mig själv att jag inte tänker på såna saker när jag har möjlighet att fråga.

Tempen: 36,5
Tappen: Jättehög, mellan, mellan.
Flytningar: Äggvita och vattniga. Helt genomskinliga och klibbar fast överallt.
Sex: Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar