måndag 4 mars 2013

Cykeldag 57 = ÄL+7

Så trött och vill så gärna sova, men det går ju inte. Jag fattar inte varför. Har aldrig haft svårt att sova efter nattjobb. Inte efter alla nätter. Efter första natten brukar jag sova lite dåligt, men sen sover jag som en stock. Idag gick jag upp kl 10:30. Efter 2,5 timmar sömn. En sömn som avbrytits 2 gånger. Så nä jag är inte pigg idag. Känner mig som en zombie.

Status post ägglossning
Tempen: 36,7
Tappen: Låg, hård, stängd. Den kändes jättekonstig. Stenhård och så kändes det som att det hårda gick ända upp i livmodern.
Flytningar: Krämiga

Har även molvärk idag. Ganska så kraftig sådan, men vet inte om det är livmodern eller tarmarna som ömmar.


Tempkurvan gör mig i alla fall konstigt glad. Det är så tillfredställande att se det där tydliga röda korset som visar ägglossning. När jag ser tempkurvan så här så ser jag tydligt varför jag var så skeptisk till att det skulle ha varit ägglossning på cykeldag 28. Finns verkligen inget på kurvan som säger ägglossning då. Men däremot nu. Nu är det jättetydligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar