fredag 8 mars 2013

Cykeldag 61 = ÄL+11

Inget mer illamående, och inget mer krångel med magen. Kan biverkningar gå över så fort? Det var ju smidigt i så fall.

Tror inte jag är gravid. Inget plus på testet ännu. Jag vet att ÄL+11 egentligen är för tidigt för att testa. Men eftersom jag plussade tidigt sist så känns det som att det är kört. Har ju inga gravsymtom heller egentligen. Ja det skulle väl vara det faktum att jag INTE fått ömma bröst ännu. BIM-3 brukar ömheten alltid ha börjat. När jag plussade sist fick jag inga ömma bröst heller. Men i övrigt känner jag ingenting. Så tror inte på att det skulle ha tagit sig. Det molar lite i tjejmagen ibland, men inte så kraftigt som när jag faktiskt var gravid. Nu får jag inte testa något mer förrän på söndag. Är det negativt då så kommer det nog inte bli positivt. Då behöver jag inte testa något mer utan kan bara invänta mensen. Vet ju i alla fall att jag verkligen haft ägglossning så antingen blir det ju ett plus eller så kommer tant röd.

Status post ägglossning
Tempen: 37,1
Tappen: Mellan, mellan, stängd
Flytningar: Krämiga, men sparsamma. Ännu en anledning till att jag inte tror på graviditet. Sist hade jag rikliga mjölkiga flytningar efter ägglossning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar