lördag 16 mars 2013

Rastlös och orkeslös

Är så jäkla rastlös, men ändå orkar jag inte ta mig för något. Ligger på soffan och tänker på allt jag skulle kunna göra. Och sen tänker jag "nä jag orkar inte". Tänkte att jag skulle åka till affären innan de stänger om en timme och köpa en tidning och något gott att äta, men orkar inte. Tog en öl i kylen istället så nu kan jag inte åka även om jag skulle orka. Det är så konstigt. Om sambon är hemma har jag inga problem med att bara sitta i soffan och titta på TV, men är jag själv hemma så blir jag så här rastlös. Kan inte riktigt slappna av och bara ta det lugnt. Men fattar inte riktigt varför. Skulle kunna göra hur mycket som helst. Måla taket i sovrummet, tvätta, diska, städa o.s.v. Men jag gör det inte. Bara sitter här och knappar på datorn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar