fredag 15 mars 2013

Cykeldag 2, Puregon dag 1

Japp första sprutan med 50IE Puregon är tagen. Jag har ju varit nervös som sjutton inför att ta den där sprutan. Trodde ju att jag skulle få sitta i flera timmar innan jag vågade sticka mig själv. Men det var över på några sekunder. Och det kändes inte alls. Så skönt att det inte var svårare än så. Nu ska jag bara komma ihåg att ringa gyn på måndag och boka tid för första VUL. Om jag räknat rätt är injektionsdag 10-11 den 24-25/3 så då måste det bli 25/3. Misstänker att det är sådana här extra tider man får komma på så det är säkert vid typ 07 på morgonen. Det var därför jag valde att inte vänta med första sprutan till imorgon. DÅ hade det blivit 25-26/3 men jag hade ändå inte kunnat komma 26/3 eftersom jag slutar efter natt kl 07 och det är en bit att ta sig till gyn från jobbet.

Tempen: 36,5
Tappen: Mellan, mjuk, öppen.
Flytningar: Blod

Mediciner: Metformin, Euthyrox, Puregon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar