söndag 31 mars 2013

Cykeldag 18

Nu är det bara vänta som gäller. Först vänta och se när ägglossning blir och sen vänta på BIM. Har inte känt något utav ovitrellen ännu. Läste lite på nätet och ägglossning sker vanligtvis 30-40 timmar efter att man tagit ovitrelle. Med andra ord borde ägglossning ske tidigast inatt. Mer troligt imorgon. Ikväll kl 18 har det gått 24 timmar. Sen är det väl bara att kolla tempen och se om den stiger. Min app tyckte tydligen att tempen  stigit redan. Den säger idag att jag hade ägglossning i torsdags. I torsdags var jag på VUL så det vet jag säkert att det inte stämmer. Men det beror väl på att jag haft väldigt varierande temp och nu har den varit stabil i tre dagar.

Tempen: 36,6
Tappen: Hög, mjuk, öppen.
Flytningar: Vita, vattniga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar