lördag 2 mars 2013

Rastlöshet

Känner mig så rastlös. Svårt att slappna av. Kanske lite abstinens? Slutade med snuset i förrgår. Har onico istället. Har tagit 2 vanliga snus av sambon idag. Sist jag blev gravid slutade jag vid det där första jättesvaga pluset. Men kan inte släppa tanken att det kanske var snuset som orsakade att det blev missfall. Så därför vill jag inte riskera något. Så då känns det bättre att sluta redan nu, innan ett eventuellt befruktat ägg fäster i livmodern. Då behöver jag inte känna skuld om det skulle bli ytterligare ett missfall.


Sitter nu på jobbet. Än så länge verkar det bli en lugn natt.

Känner av lite molvärk i tjejmagen och så förstås den otroliga tröttheten. Nej att det skulle bero på graviditet tror jag inte. Alldeles för tidigt för att känna av trötthet än. Sist kom tröttheten ungefär samtidigt som jag plussade. Antar att hCG måste upp i en viss nivå innan jag känner av det. Det är nog något annat som orsakar tröttheten. Typ sömnbrist. Eller så håller jag på att bli sjuk. Eller så är det jobbet som sliter. Molvärken kan ju förstås bero på graviditet.Det kände jag av tidigt sist. Fattar inte varför jag ens sitter och grubblar på detta. Jag får svar den 11/3. Eller jag funderar på att ta ett test 10/3. Sambon fyller år då och det vore ju en rolig present om det visar ett plus. Äl+13 är det ju inte omöjligt att få ett plus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar