lördag 9 mars 2013

Cykeldag 62 = ÄL+12

Mensen lär dyka upp på måndag. Har ingen som helst förhoppning om att det ska ha blivit en graviditet. All den där positiva känslan jag hade strax efter ägglossningen är borta. Känner mig inte gravid för fem öre.

Status post ägglossning
Tempen: 36,9
Tappen: Låg, mellan, stängd
Flytningar: Krämiga

Men även om jag inte tror på graviditet och är helt hundra på att jag får mens i början av veckan, beter sig inte kroppen som att det är på gång heller. Och då tänker jag framförallt på att brösten inte ömmar det minsta. Inte ens en lätt ilning i dem. Och det är konstigt. När jag haft ägglossning har jag alltid fått ont i brösten ungefär 1 vecka efter ägglossning och det har sedan hållt i sig fram till dagen innan mens. Förutom den gången jag blev gravid. Så jag fattar inte hur min kropp beter sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar